Wspieramy przedsiębiorstwa oraz instytucje publiczne w zakresie optymalizacji procesów biznesowych. Doradzimy najlepsze rozwiązania dla Państwa firmy, mamy doświadczenie
w następujących obszarach :
- Optymalizacja procesów
- Optymalizacja kosztów IT
- Audyt sprzętu i oprogramowania
- Doradztwo technologiczne
Dzięki wykwalifikowanej kadrze specjalistów, zapewniamy profesjonalną, wydajną obsługę informatyczną Państwa firmy. Pozwoli to zmniejszyć koszty przy jednoczesnym wzroście jakości usług.
W ramach stałej współpracy zapewniamy obsługę
w obszarach, takich jak:
- Usuwanie awarii systemów komputerowych
- Monitoring kluczowych elementów systemów IT
- Zarządzanie sieciami komputerowymi
- Zarządzanie i opieka nad komputerami PC, notebookami
- Administracja serwerami Microsoft Windows i Linux
- Zarządzanie urządzeniami peryferyjnymi (np. drukarkami)
Sprawność usług wsparcia i związane z nim koszty spędzają sen z powiek osób odpowiedzialnych za kluczowe procesy biznesowe. Nie może jednak być inaczej, skoro informatyka przenika coraz więcej obszarów działalności współczesnych firm. Jedyną skuteczną metodą usprawnienia usług wsparcia i obniżenia ich kosztów jest wykorzystanie dedykowanych rozwiązań automatyzujących procesy IT
i zapewniających tam gdzie to możliwe samoobsługę użytkowników. Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy wiele rozwiązań klasy ITSM w dużych i średnich organizacjach w sektorze usług i przemyśle. Potrafimy wesprzeć obraną strategię wsparcia fachową radą i kompetencjami produktowymi.
W ramach projektów wykonujemy m.in. :
- Audyty istniejących procesów
i rozwiązań w zakresie wsparcia
- Szacowanie potrzeb w dziedzinie automatyzacji wsparcia
- Mapowanie potrzeb na funkcjonalność produktów klasy ITSM
- Projektowanie rozwiązań dostosowanych do potrzeb w średnim okresie
- Wdrożenia rozwiązań do zarządzania zgłoszeniami i eskalacją
- Wdrożenia portali samoobsługowych dla użytkowników i deweloperów
- Wdrożenia rozwiązań do zdalnego zarządzania urządzeniami klienckimi
- Wdrożenia rozwiązań o rozliczania
i raportowania kosztów wsparcia
- Szkolenia dla administratorów
i pracowników działów wsparcia
Bez monitorowania nie można ocenić ryzyka, wykryć symptomów potencjalnie groźnej awarii, ani ustalić rzeczywistej przyczyny awarii, gdy ta nieubłaganie się wydarzy. Bez monitorowania nie da się podejmować zobowiązań wynikających z umów SLA. Monitorować można i należy praktycznie wszystkie warstwy : serwery, sieci , pamięci masowe, systemy operacyjne, bazy danych, aplikacje, systemy zabezpieczeń, stacje robocze i działające na nich programowanie. Mamy doświadczenie w projektowaniu
i wdrażaniu systemów monitorowania obejmujących wszystkie te obszary.
W ramach projektów wykonujemy m.in. :
- Przeglądy dokumentacji środowisk
i wstępna analiza architektury
- Analizy konfiguracji za pomocą rozwiązań klasy CMDB
- Studia wykonalności wdrożeń systemów monitorowania
- Projekty funkcjonalne
i techniczne rozwiązań do monitorowania
- Wdrożenia rozwiązań monitorujących poszczególne warstwy
- Wdrożenia systemów do analizy
i raportowania w obszarze monitorowania
- Szkolenia metodyczne
i produktowe dla administratorów